#1 2012-04-07 07:44:29

czeslaw

Gość

Jak się masturbować?

cześć, znacie jakieś ciekawsze sposoby masturbacji niż jazda na ręcznym ?
z olejkiem już próbowałem,

#2 2012-04-07 07:48:09

dekiel

Gość

Re: Jak się masturbować?

polecam sztuczną pochwę lub tenge,  zasłyszałem że od masturbacji ręką kutas sie krzywi :]

#3 2012-04-07 07:50:13

rafal

Gość

Re: Jak się masturbować?

kilka słów o sztucznej pochwie:

"Moim zdaniem najlepsza jest masturbacja SZTUCZNĄ POCHWĄ! A najlepiej by było jakby ktoś Wam zwalił tą sztuczną pochwą (chłopak czy dziewczyna-w zależności jak kto lubi,chłopacy mają więcej siły w rączkach ) , wtedy są zdwojone doznania i większy orgazm Ja ostatnio zakupiłem sztuczną pochwę i jest super... Na sam początek trzeba posmarować penisa np.oliwką,śliną , lub żelami intymnymi ,bo bez tego ani rusz , bo trochę boli przy wkładaniu i w ogóle nie da się tego przesunąć w górę czy w dół... Także lubrykanty jak najbardziej wskazane No i później wszystko idzie z góry Sztuczna pochwa ma to do siebie ,że ma spirale w środku i tak masuje fajnie penisa,że aż nogi prostuje Na początku bardzo czuć tę spirale,ale jak już penis się przyzwyczai do sztucznej pochwy i tej spirali to już tak tego nie czuć Duże doznanie jest przy każdorazowym nakładaniu pochwy na penisa (jak się wbija w nią) i tak fajnie szybko wślizguje się na sterczącą pałę A techniki można wtedy powymyślać (można ją gdzieś przymocować i pchać) , albo rączki Także POLECAM "

#4 2012-04-07 07:51:54

mlody

Gość

Re: Jak się masturbować?

Mam 15 lat i od 2 się masturbuje, jestem nienormalny czy wszyscy to robia? nie mam dziewczyny i boję sie że póxniej nię będę mogł uprawiac normalnego sexu

#5 2012-04-07 07:52:36

tomek22

Gość

Re: Jak się masturbować?

mlody napisał:

Mam 15 lat i od 2 się masturbuje, jestem nienormalny czy wszyscy to robia? nie mam dziewczyny i boję sie że póxniej nię będę mogł uprawiac normalnego sexu

niby czemu miałbyś nie móc ?

#6 2012-04-07 07:53:46

mlody

Gość

Re: Jak się masturbować?

tomek22 napisał:

mlody napisał:

Mam 15 lat i od 2 się masturbuje, jestem nienormalny czy wszyscy to robia? nie mam dziewczyny i boję sie że póxniej nię będę mogł uprawiac normalnego sexu

niby czemu miałbyś nie móc ?

hmm, bo tak na forach piszą , ze bede mial problemy jak to za dlugo potrwa,

#7 2012-04-07 07:54:40

dupczak

Gość

Re: Jak się masturbować?

mlody napisał:

Mam 15 lat i od 2 się masturbuje, jestem nienormalny czy wszyscy to robia? nie mam dziewczyny i boję sie że póxniej nię będę mogł uprawiac normalnego sexu

bo mógłbyś juz zamoczyc cieniasie, hehe:D

#8 2012-04-07 07:58:00

tomek22

Gość

Re: Jak się masturbować?

dupczak napisał:

mlody napisał:

Mam 15 lat i od 2 się masturbuje, jestem nienormalny czy wszyscy to robia? nie mam dziewczyny i boję sie że póxniej nię będę mogł uprawiac normalnego sexu

bo mógłbyś juz zamoczyc cieniasie, hehe:D

ty tez bys juz mogl a nie sie na forach podniecasz

#9 2012-04-07 07:59:29

recydywa

Gość

Re: Jak się masturbować?

czeslaw napisał:

cześć, znacie jakieś ciekawsze sposoby masturbacji niż jazda na ręcznym ?
z olejkiem już próbowałem,

Spróbuj starego domowego sposobu, dwa plastry słoniny między kaloryfer i wkladasz miedzy te plastry i jedziesz

#10 2012-04-07 08:02:15

tafcio

Gość

Re: Jak się masturbować?

sztuczną cipkę możesz za darmo ukręcić z ręcznika

#11 2012-04-07 08:03:42

recydywa

Gość

Re: Jak się masturbować?

tafcio napisał:

sztuczną cipkę możesz za darmo ukręcić z ręcznika

i całego kutasa sobie obetrzesz , haha   i co wtedy powiesz mamie jak cie spyta czemu chodzisz szpagatami

#12 2012-04-07 08:07:58

tomek22

Gość

Re: Jak się masturbować?

recydywa napisał:

tafcio napisał:

sztuczną cipkę możesz za darmo ukręcić z ręcznika

i całego kutasa sobie obetrzesz , haha   i co wtedy powiesz mamie jak cie spyta czemu chodzisz szpagatami

racja, osobiscie polecam sztucznego ssacza albo jajeczko tenga, kupisz za 20 zł i jest lubrykant w środku  , tutaj kupisz to i to


a co do problemów z sexem, to podobno 90% chlopaków sie masturbuje, a jakoś później mają dziewczyny i się posuwają wszyscy że az miło

#13 2012-04-07 08:11:46

czeslaw

Gość

Re: Jak się masturbować?

tomek22 napisał:

recydywa napisał:

tafcio napisał:

sztuczną cipkę możesz za darmo ukręcić z ręcznika

i całego kutasa sobie obetrzesz , haha   i co wtedy powiesz mamie jak cie spyta czemu chodzisz szpagatami

racja, osobiscie polecam sztucznego ssacza albo jajeczko tenga, kupisz za 20 zł i jest lubrykant w środku  , tutaj kupisz to i to

uzywałes tych jajeczek tenga?  to podobno jednorazówka więc droga impreza

#14 2012-04-07 08:12:37

dupczak

Gość

Re: Jak się masturbować?

czeslaw napisał:

tomek22 napisał:

recydywa napisał:


i całego kutasa sobie obetrzesz , haha   i co wtedy powiesz mamie jak cie spyta czemu chodzisz szpagatami

racja, osobiscie polecam sztucznego ssacza albo jajeczko tenga, kupisz za 20 zł i jest lubrykant w środku  , tutaj kupisz to i to

uzywałes tych jajeczek tenga?  to podobno jednorazówka więc droga impreza

zależy kto ile wali, hahaha:D  laski zacznijcie walić lepiej a nie sztuczne pochwy

#15 2012-04-07 08:15:34

blady

Gość

Re: Jak się masturbować?

Do ręcznika wklada się rękawiczkę gumowa to sie nie poobcierasz, tak sie robi sztuczną cipkę
no i można sprobować z odkurzaczem

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
skład pośiłjów jak jeść na mase bmw e46 320d gdzie jest turbina pomoc psychologiczna dla rodzin samobójców pochodzenie nazwiska łopiński GwiRT